رویدادها آرشیو خبر ها
یوفا تصمیمی علیه فوتبال ایتالیا می گیرد یا مجبور به توقف کل رقابت های اروپایی خواهد شد

یوفا تصمیمی علیه فوتبال ایتالیا می گیرد یا مجبور به توقف کل رقابت های اروپایی خواهد شد

بحران ویروس کرونا شرایط جهان را تغییر داده و همه چیز تقریبا بستگی به شرایط روبرو شدن و یا مهار این خطر جهانی مربوط میشود. پس از تعطیلی لیگ ایتالیا و در ادامه مثبت شدن تست برخی از بازیکنان از جمله روگانی مدافع بانوی پیر شرایط ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

در حالی که هنوز یوفا در خصوص این مسئله تصمیم نهایی را اخذ نکرده، از گوشه و کنار خبر میرسد مسولین این بخش برای اعلام نتیجه نهایی دچار مشکل و تردید هستند.

 

برخی معتقدند یوفا تصمیم دارد تیم های ایتالیایی را از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار بگذارد تا این مسابقات همچنان با راه خود ادامه دهند و رقابت های برگزار شود. اما مطمئنا این یک تبعیض بزرگ در دنیای ورزش محسوب میشود که با خشم و عصبانیت ایتالیایی ها روبرو خواهد شد.

 

این احتمال باعث شد تا اختلافات ورزش ایتالیا و اروپا شدیدا بالا بگیرد و مسولین کشور ایتالیا را شدیدا خشمگین کرده اما به نظر این بخش از یوفا تلاش دارد تا سران فوتبال ایتالیا را ترغیب کند تا خود از رقابت های اروپایی کنار بکشند، تصمیمی که به نظر میرسد غیر ممکن باشد و ایتالیایی ها خود چنین تصمیمی نخواهند گرفت. گفتنی ست که این تصمیم سریعا با پاسخ منفی اینتر و رم روبرو شد.

 

اما از سوی دیگر نیز خبر میرسد که یوفا برای مجبور کردن ایتالیا برای کنار کشیدن از کلیه رقابت های اروپایی مفادی را ارائه دهد و به این مسئله اشاره کند که در صورتی که باشگاهی از چنین تصمیمی تبعیت نکند با محرومیت یک ساله از شرکت در رقابت های اروپایی روبرو خواهد شد.

 

با این حال این تصمیم به نظر مورد قبول ایتالیا نخواهد بود و مسولین یوفا باید تصمیمی عادلانه تر و جهانی تر اخذ کنند. تصمیمی که بخش دیگری به آن تاکید بیشتری دارند یعنی لغو و توقف کلیه رقابت های اروپایی.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: